Algemeen

Stichting Burgerinitiatief Woudenberg is opgericht om gezinnen die Woudenberg en Scherpenzeel die onder de armoedegrens leven ondersteuning en een fijner leven te bieden. Geen gezin of kind hoeft zich als buitenstaander of alleen te voelen en daar staat en streeft Stichting Burgerinitiatief Woudenberg voor.

Stichting Burgerinitiatief Woudenberg hebben wij opgericht na het zien hoeveel gezinnen in armoede hier in Nederland leven. Zij hebben net als ieder ander gezin en kind recht op een onbezorgde bestaan, met uitzicht op een kansrijke toekomst. Wij zien het als ons missie, om middels hulp van andere welwillende, de gezinnen in Woudenberg en Scherpenzeel deze kans te bieden middels gebruikmaking van deze Stichting.

Download het beleidsplan