Stichting Burgerinitiatief heeft een nieuw bestuur: Erik van Asselt, Gertjan van Dijk en Arno van Dijk nemen het stokje over van het huidige bestuur.

Erik van Asselt, getrouwd met Tineke en vader van 3 kinderen, is in het dagelijks leven ondernemer. Velen kennen hem mede aan zijn bus; De Provincieklusser.

Gertjan van Dijk, getrouwd met Jannie en vader van 2 kinderen en opa van 2 kleinkinderen, is actief als vrijwilliger bij Norschoten. Daarnaast kan het zijn dat wanneer je een catering besteld bij Smaakidee, je Gertjan ook bij je aan de deur hebt gehad.

Arno van Dijk, getrouwd met Christy en vader van ook 3 kinderen, is ook ondernemer en verkoopt al jaren kopieermachines.

Doelstellingen bestuur:

1. Op korte termijn nieuwe huisvesting regelen. In mei zal het huidige pand, waarin de stichting zit, worden gesloopt.
  2. Daarnaast biedt het bestuur Jacco en Mirjam zoveel mogelijk ondersteuning bij het runnen van de stichting.
  3. En het bestuur verantwoord de financiële huishouding van de stichting.

Elke maand komt het bestuur bijeen om bovenstaande doelstellingen te bespreken en voor realisatie zorg te dragen. Voor opmerkingen en vragen kun je het bestuur bereiken via : bestuur@stbiw.nl