Kinderverjaardagen en verjaardagsboxen

Samen met de stichting Uitgestelde Kinderfeestjes zorgen we ervoor dat kinderen in Woudenberg eo wél hun verjaardag kunnen vieren.

Als Stichting burgerinitiatief Woudenberg eo regelen wij voor kinderen van 5 t/m 12 jaar de aanvraag bij de stichting Uitgestelde Kinderfeestjes. Dit gebeurd op aandragen van de ouders, verzorgers en/of hulpverleners.

Na goedkeuring van de door ons verzorgde aanvraag, verzorgt de stichting Uitgestelde Kinderfeestjes het volledige kinderfeestje. Van de activiteit op locatie tot het eten en drinken. Natuurlijk zorgen zij, in samenspraak met ons en de ouders, ervoor dat het programma past bij de mogelijkheden van het gezin en de interesses van het kind.

Verjaardagsboxen

Samen met de stichting Jarige Job, delen wij maandelijks verjaardagsboxen uit. Net als deze stichting vinden wij dat iedereen hun verjaardag moet kunnen vieren, ook als er thuis geen geld voor is.

Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag thuis én op school!

Namens de gezinnen die wij vertegenwoordigen, vragen wij de verjaardagsboxen aan bij de stichting Jarige Job. Nadat zij de aanvraag hebben goedgekeurd, kunnen de verjaardagsboxen maandelijks worden uitgedeeld.

Over de auteur

Stichting burgerinitiatief Woudenberg administrator