Het Kansfonds ziet dat kwetsbare mensen het in de coronacrisis lastig hebben. Daarom steunt het Kansfonds onze stichting.

“Door hamstergedrag is er minder voedsel beschikbaar, er zijn haperingen in de distributiestroom en er zijn minder vrijwilligers beschikbaar. Een deel van hen valt onder de risicogroep van het virus en is daardoor zelf kwetsbaar. De toelevering van verse producten is minimaal, voedselbanken, waardoor de voedselzekerheid van een kwetsbare groep mensen in Woudenberg en omgeving wordt bedreigd. Met onze bijdrage helpen wij hen voedsel beschikbaar houden voor de meest kwetsbare mensen in onze samenleving. Mensen naar wie we moeten blijven omzien, juist nu“, aldus het Kansfonds.

Het Kansfonds doneert een bedrag van € 2.500.

Meer informatie over het Kansfonds en hoe zij bijdragen aan de bestrijding van de gevolgen van de coronacrisis kan je hier lezen.