Desiree van der Velden

Waarom kies je voor een ambassadeurschap?

Omdat ik Jacco & Mirjam al jaren ken, het zijn fantastische mensen die zich graag inzetten voor een ander. Hier pas ik helemaal tussen, mensen helpen en een lach toveren op gezichten is toch een fantastisch iets!

Wie is Desiree van der Velden:

Ik ben een jonge spontane vlotte meid, die weet hoe het is om door de stichting gesteund te worden.

Eind 2017 had ik geen baan door privé omstandigheden. Ik leefde van een uitkering waarmee ik eigenlijk net mijn vaste lasten kon betalen en dan hield ik 100 euro per maand over voor de boodschappen. Met moeite heb ik ja gezegd op de hulp van de stichting, want ik vond mezelf niet erg genoeg. Met dank aan de Stichting kon ik gaan werken aan mijn toekomst. In maart kreeg ik een baan en eind maart stopte de hulp van Stichting Burgerinitiatief.
Ik wilde iets terug doen, en hoe mooi is het om andere mensen te helpen die in een gelijke soort situatie zitten of misschien wel erger.