Dave Groenendijk

Waarom kies je voor een ambassadeurschap?

Redenen te veel om op te noemen, redenen te weinig om het niet te doen.

Wie is Dave Groenendijk:

Ik ben een hardwerkende zanger entertainer. Die weet wat het is om niet genoeg eten te hebben.

Ik ben geboren in een hardwerkend arbeidersgezin. Mijn vader was een man die er altijd stond voor zijn gezin. Mijn vader besloot op enig moment voor een carrièreswitch, van de NDSM naar de marine. Voor ons als gezin betekende dat verhuizen van de grote stad naar het veel kleinere aan ’t Gooi grenzende Weesp, met ons accent paste wij hier goed bij. In tijden dat het financieel slechter ging stonden wij net als vele andere op de stoep bij het Leger des Heils, want ja iets anders was er niet. Hierdoor hadden wij wel ons eten ons drinken en onze kleding.

Waarom Stichting Burgerinitiatief Woudenberg:

Deze stichting staat voor veel meer dan andere initiatieven die er zijn in Nederland. Bij deze stichting wordt niet alleen naar het geldplaatje gekeken maar ook naar de situatie per gezin of per persoon. Stichting Burgerinitiatief Woudenberg staat voor veel meer.

Dat is de rede waarom ik besloot mijn naam hier aan te verbinden en op deze manier op te komen voor de minima of mensen net buiten de minima.

Voor mij als zanger entertainer geeft dat voldoening maar voor mij als mens nog veel meer.

Steun ons en help eigenlijk je eigen ik, zodat u in mindere tijden ook op ons kunt rekenen!

Dave Groenendijk zanger entertainer

Ambassadeur Stichting Burgeriniatief Woudenberg