Steun anders

Er zijn vele manieren om bij te dragen aan de Stichting Burgerinitiatief Woudenberg . Jacco van den Essenburg, voorzitter van Stichting Burgerinitiatief Woudenberg denkt graag met u mee en maakt een voorstel op maat.

Testament

Wilt u ook in de toekomst gezinnen en alleenstaanden of ouderen helpen om deze groep mensen het makkelijker te maken. Denk dan eens aan de mogelijkheid om Stichting Burgerinitiatief Woudenberg  in uw testament op te nemen.

Fonds op naam

Een fonds op naam is een bij leven of middels een testament opgericht fonds. Met een fonds op naam kun u als particulier, stichting of bedrijf zelf bepalen hoe het geld wordt besteed. Zo kunt u jarenlang de familienaam of bedrijfsnaam of de naam van een overledene verbinden aan de Stichting.

Belastingvrij schenken

Overweegt u te schenken aan Stichting Burgerinitiatief Woudenberg? Dan is het goed om te weten dat wij een ANBI status hebben. Hierdoor hoeven wij geen schenkbelasting te betalen over uw gift. Ook betalen wij geen erfbelasting over ontvangen erfenissen. Voor u betekent dit dat uw giften fiscaal aftrekbaar zijn, als deze aan een aantal voorwaarden voldoen.

Salarisdonatie

Met een salarisdonatie zorgt u samen met de werknemers voor het voortbestaan van de Stichting en hiermee zorgt u ervoor dat wij vele gezinnen en alleenstaande en ouderen kunnen helpen. Daar zijn wij uiteraard zeer blij mee. Daarnaast is het ook een uitstekende manier om de maatschappelijke betrokkenheid van het bedrijf zichtbaar te maken. Het versterkt ook nog eens de teamspirit binnen het bedrijf. Kortom, gewoon doen!